İlişki & İletişim Yönetimi

İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi Mustafa Kemal Atatürk 1923 yılında, yetenekli öğrencileri nitelikli bir eğitim için yurt dışına gönderirken onlara ilettiği telgrafta, “sizleri birer kıvılcım olarak yolluyorum, alevler olarak geri dönmelisiniz” yazmıştı. Çelikel Eğitim Vakfı, bu hikayeden de aldığı esinlenme ile 2012'den beri Alev Topları Programını yürütüyor. Yordam Danışmanlık olarak, «İletişim ve İlişki Yönetimi» eğitimi

Müşteri Deneyimi

Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatmak “Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatmak” konulu eğitimimiz, Autoliv Cankor Otomotiv çalışanlarına yönelik olarak, 28-30 Kasım 2016 tarihlerinde gerçekleşmiştir. Sizi ArayalımSizi Arayalım This form does not exist

Takım Çalışması

Takım Çalışması "Takım Çalışması" başlıklı eğitimimiz Novartis Türkiye, Tedarik Zinciri Yönetimi ekibine yönelik 22 Aralık 2016 tarihinde gerçekleştirilmiştir. Takım Çalışması için gerekli temel prensipler etrafında şekillendirilen eğitimimizde katılımcılar; birlikte çalışmanın gücünü ve hedefler etrafında birleşmenin önemini keşfedip, takım sinerjisi yaratarak neleri başarabileceklerini uygulamalı olarak deneyimlemişlerdir. Sizi ArayalımSizi Arayalım This form does not exist

Satış Akademisi

Müşteri Deneyimi ve Satış Akademisi Müşteri Deneyimi ve Satış Akademisi Programları   aşağıda yer alan  4 (dört) ana modülden oluşmaktadır. Program içerikleri Şirketinizin ihtiyaçlarına özel her seviye için ayrı ayrı oluşturulmaktadır. Sürekli Gelişim Programı Satış Performans Gelişim Programı Liderlik Programı Potansiyel Gelişim Programı  Hedef Profil ; saha satış çalışanları, satış yöneticileri ve müşteri ile temas eden