Madame Coco Reyon Yöneticisi Gelişim Programı aşağıda yer alan 2 eğitim modül kapsamında 17-18-19 Ekim 2017  ve 25-26-27 Ekim 2017 tarihlerinde Holiday Inn Şişli’de gerçekleştirilmiştir.

1.       İletişim ve Takım Olma

2.       İlişkileri Yönetmek ve Ekibi Geliştirmek

“Fibabanka Bilginin Işığı projesi” kapsamında iç eğitmen yetiştirmek üzere  dizayn edilen 3 modülden oluşan  8 günlük “Eğitici Yetiştirme programı” nı 1.grup başarıyla tamamlayarak sertifikalarını aldılar.

Bilginin Işıkları yolunuz açık olsun….

20 Ekim 2017

Fibabanka Şube Bireysel,  Kobi, Tarım ve İşletme Bankacılığı çalışanlarına yönelik “Stratejik Fiyatlama ve Karlılık Yönetimi” eğitimi 6 ve 20 Ekim 2017 tarihlerinde Divan City Hotel İstanbul’da gerçekleştirilmiştir.

Kale Grubu şirketlerine yönelik tasarlanan “E-posta İle Etkili İletişim” eğitimi, İstanbul firma merkezinde 19 Aralık 2013 tarihinde gerçekleştirilmiştir.

Katılımcıların, organizasyonun kurumsal imajını destekleyecek tarzda, okuyucunun beklentilerine odaklanan, kolay uygulanabilir e-posta yazım teknik ve kurallarını öğrenmeleri ve uygulamaya dönüştürmeleri amaçlanan eğitimimizde; iletişim süreci, algılama ve değerleme, e-posta göndermeden önce dikkat edilmesi gerekli konular, e-posta tasarımı – düzenlemesi ve posta kutusu yönetimi konularına değinilmiştir.

Eğitimimize Kale Grubu çalışanları tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

e-mail-etkilesimi-kale

Takım çalışmasının önemi ve takım içi iletişimin uzun vadede kazanımları, iletişim yöntemleri, düşünce ve karar alma süreçleri ile ilgili farkındalığı artırmayı hedefleyen program; grup çalışmaları, interaktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

farkindalik-1farkindalik-2

Toplam 16 çalışanın katıldığı programda eğitimcilerimiz Sn. Şükrü Uğuz, Sn. Levent Gedik ve Sn. Aslıhan Özkan idi. Katılımcıların takım çalışması, iletişim yöntemleri, düşünce ve karar alma süreçleri ile ilgili farkındalığını artırmayı hedefleyen program, grup çalışmaları, interaktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

farkindalik-3farkindalik-4

Protokol Kuralları eğitimimiz farklı şirketlerden çalışanların katılımıyla 19 Temmuz 2013 tarihinde Ramada İstanbul Asia Hotel’de gerçekleştirildi.

Toplantı, yemek ve davet düzeni kuralları ile beden dili, kıyafet seçimi, resmi yazışma ve resmi protokol kurallarının ele alındığı eğitimde, katılımcılar hem iş hem de sosyal hayatlarında kullanabilecekleri bilgileri öğrenme fırsatı elde ettiler.

Eğitim, interaktif anlatım, protokol kurallarına uygun bir konsept dramatizasyon çalışması ve paylaşımlar yolu ile  zenginleştirildi.

protokol-1protokol-2

2 Günlük çalıştay sürecinde, moderatör ve danışmanlarımız aracılığı ile organizasyon çalışanlarının sorunları ele alış tarzı, iletişim yöntemleri, kurumsal aidiyetleri, yönetsel yetkinliklerini değerlendirilme fırsatı bulunmuş ve gelişim ihtiyaçları da tespit edilmiştir.

barsan-1barsan2

Autoliv Cankor Otomotiv çalışanlarına yönelik ‘’Etkili Takım Yönetimi’’ konulu eğitim 02–03 Kasım 2012 tarihlerinde eğitimcimiz Sn. Tevfik Levent GEDİK önderliğinde Gebze’de gerçekleştirildi.

Eğitimde, takım çalışmasının önemi, şirketin vizyon, misyon, değerler ve aksiyon planı ile takım çalışması ilişkisi, takım gelişim evreleri, takım içi ilişkiler vb. konularına değinildi.

Eğitim esnasında uygulanan grup çalışmaları, interaktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile katılımcılar konuyu eğlenerek pekiştirme fırsatı yakaladılar.

y-1y-2

7 S Sigortacılık çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan ” Çatışma Yönetimi Eğitimi” 08 Eylül 2012 tarihinde eğitimcilerimiz Sn. Şükrü Uğuz ve Sn. Aslıhan Özkan önderliğinde İstanbul’da gerçekleştirildi. Katılımcıların çatışma çözme ve uzlaşma becerilerini geliştirmeyi, olaylara farklı açılardan bakabilmelerini sağlamayı amaçlayan eğitim, uygulamalı çalışmalar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

catisma-yonetimi-2

Yöneticinin Koçluk Rolü, Koçluk- Mentorluk- Danışmanlık- Terapi Arasındaki Farklar ve Motivasyon Teorileri ana başlıkları altında eğitimcilerimiz Doç. Dr. Şükrü Uğuz ve Aslıhan Özkan tarafından yönetilen eğitim; keyifli grup çalışmaları, interaktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirldi.

koc-yonetimikoc-yonetimi-2

Doç. Dr. Şükrü Uğuz önderliğinde, katılımcıların çatışma çözme ve uzlaşma becerilerini geliştirmeyi, olaylara farklı açılardan bakabilmelerini sağlamayı amaçlayan eğitim, uygulamalı çalışmalar ve interaktif oyunlar yolu ile zenginleştirildi.

catisma-yonetimi-3catisma-yonetimi-4

Toplam 24 çalışanın katıldığı program, örnek olaylar, uygulamalar ve video gösterisi yolu ile zenginleştirildi.

kaizenkaizen-2

Protokol Kuralları eğitimimiz farklı şirketlerden çalışanların katılımıyla 19 Nisan 2013 tarihinde Ramada İstanbul Asia Hotel’de gerçekleştirildi.

Toplantı, yemek ve davet düzeni kuralları ile beden dili, kıyafet seçimi, resmi yazışma ve resmi protokol kurallarının ele alındığı eğitimde, katılımcılar hem iş hem de sosyal hayatlarında kullanabilecekleri bilgileri öğrenme fırsatı elde ettiler.

Eğitim, interaktif anlatım, protokol kurallarına uygun bir konsept dramatizasyon çalışması ve paylaşımlar yolu ile  zenginleştirildi.
protokol-1protokol-2

Estap Elektrik Elektronik A.Ş. firmasının vizyon, misyon ve stratejik planlama kavramları üzerinde dil birliği yaratarak ortak akılla hareket etme yeteneklerini ve sorunlara biz bilinci ile yaklaşımını geliştirmeyi hedefleyen ”Gelecek Planlaması Çalıştayı”  24 çalışanın katılımı ile 25–26 Ocak tarihlerinde Abant’ta gerçekleştirilmiştir.

2 Günlük çalıştay danışmanlarımız, Sn.Tevfik Levent Gedik ve Sn.Cahit Ali Bayraktar önderliğinde yapılmıştır.

Bu süreçte yapılan grup çalışmaları ile Estap’ın Stratejik Yönetim Anlayışına temel teşkil edecek ÇEKİRDEK DEĞERLER, VİZYON ve MİSYON ifadeleri belirlenmiştir.

estap-1estap-2estap-3estap-4

Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri eğitimi farklı şirketlerden çalışanların katılımı ile eğitimcimiz Sn. Ahmet Eryılmaz önderliğinde 17–18 Ocak 2013 tarihlerinde Ramada Hotel’de gerçekleştirildi.

Eğitimde organizasyonun temel yetkinliklerine dayalı yapılandırılmış mülakat becerileri ilkeleri ve kavramları hakkında bilgi verildi.

Eğitimde katılımcılar role-play yöntemi ile mülakat deneyimi yaşadılar. Mülakat performansları kişisel değerlendirme için kaydedildi. Bu yolla katılımcılar geliştirdikleri becerileri uygulamanın yanı sıra, eğitimciden ve diğer katılımcılardan geri bildirim alma fırsatı yakalamış oldular.

m-1m-2

Yeni Türk Ticaret Kanunu’nda sermaye şirketleri, yönetim kuruluna ilişkin yenilikler ve denetim ile ilgili değişikliklerin uygulamacı gözüyle aktarıldığı eğitim, katılımcıların interaktif şekilde deneyim paylaşımları yolu ile zenginleştirildi.

ttkttk-2

Temel Beceri eğitim programlarımızdan Business Negotiation  (İş Müzakereleri) Eğitimi,  Aselsan Elektronik San. ve Tic. A.Ş. çalışanlarının katılımlarıyla, (2–3) (4–5) Nisan 2013 tarihlerinde 2 grup olarak Ankara’da gerçekleştirildi.

Anlatımın İngilizce olduğu eğitimde, uluslararası müzakerelerdeki tipik hatalardan ve tuzaklardan kurtulma, müzakere gücünü başarıyla kullanabilme, uluslararası müzakere sürecinde ağırlığınızı koyma, kültürel farkındalığı arttırarak becerileri güçlendirme ve reddetmeniz gereken bir anlaşmayı yapmaktan, ilişkilerinizi bozmadan korunma yolları konusunda katılımcıların bilgilendirilmesi amaçlandı.

Üzerinde durulan teorik bilgiler, yetkinlikler ve tekniklerin her biri, video vaka çalışmaları ve tartışmalar ile katılımcıların zihninde somutlaştırıldı.

is-muzakereleri

Yeni Türk Ticaret Kanunu’nda sermaye şirketleri, yönetim kuruluna ilişkin yenilikler ve denetim ile ilgili değişikliklerin uygulamacı gözüyle aktarıldığı eğitim, katılımcıların interaktif şekilde deneyim paylaşımları yolu ile zenginleştirildi.

uygulama-1uygulama-2

10 Şubat 2012 tarihinde ”Son Değişikliklerle SGK Uygulamaları ve İşveren İşlemleri” başlıklı eğitim Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden çalışanların katılımı ile Point Hotel Barbaros’da gerçekleştirildi.

Mercedes, Aras Kargo, Media Markt, Ak-kim, ETS Tur, Tamaş, Remas Redüktör, Ditaş Deniz İşletmeciliği, Destek Servis firmalarından katılımcılar deneyim paylaşımlarında bulundu ve uygulamalar yolu ile eğitim zenginleştirildi.

sgk-1sgk-2

Dr. Veysi Seviğ ve Dr. A. Bumin Doğrusöz tarafından Yeni Türk Ticaret Kanunu’nda meydana gelen değişikliklerin aktarıldığı etkinlikte, yeni dönemde işletmelerin sorumlulukları ve yeni denetim düzeni ile öne çıkan diğer konu başlıkları ele alındı.

sor-1sor-2

20.09.2011 tarihinde Marks and Spencer Mağaza Müdürleri’ne ‘Akılcı Zeka(IQ) – Duygusal Zeka(EQ) Dengesi’ konulu semineri gerçekleştirdik. Eğitimci Danışmanımız Dr. Dinç YAYLALIER çeşitli metaforların eşliğinde interaktif bir şekilde duygusal zeka, duygusal zekanın unsurları, IQ ve EQ nasıl  dengelenebilir konularında bilgiler verdi. Bu metaforlarda dansçılarımız ve jimnastikçilerimiz renkli gösterileriyle bizlere eşlik ettiler.

iq-1iq-2

Görenler Etiket çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan ”Finansçı Olmayanlar İçin Finans Eğitimi” 15-16 Eylül 2012 tarihlerinde eğitimcimiz Sn. Ali Türker Pirtini önderliğinde Denizli’de gerçekleştirildi.

Finansman ve muhasebe departmanları dışında çalışan toplam 38 personele 2 grup halinde temel finansal konular interaktif bir şekilde anlatıldı.

Eğitimde, finansçı olmayan çalışanlara basit analiz yeteneği kazandırılması amaçlanmıştır. Katılımcılar uygulamalı interaktif anlatım ve paylaşımlar yolu ile konuları deneyimleme fırsatı yakaladılar. Böylece finans dışı konularda fayda-maliyet mantığı içerisinde düşünme becerisini geliştirme fırsatı elde etmiş oldular.

finans-1finans-2

Kale Grubu Şirketlerinden Kalekalıp A.Ş. çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan, “’’Kişilerarası İlişkilerin Geliştirilmesi’’ eğitimi 08-09 Kasım 2013 tarihlerinde firma merkezinde gerçekleştirildi.
Çalışanların müşterileri ve birbirleri ile ilişkileri geliştirerek, iş hayatının daha mutlu ve huzurlu bir ortamda sürmesini, buna bağlı olarak da iş becerilerinin artmasını hedefleyen eğitimimizde; interaktif oyunlar, bireysel & grup çalışmaları ve paylaşımlar yolu ile katılımcıların  eğitim sürecinde aktif rol alması sağlandı.
kale-2
Eğitimlerimize Kalekalıp çalışanları tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Katılımcılara müşteri deneyiminin içeriği, müşteri deneyimi oluşturmada çalışanların rolü ve müşteri deneyiminin planlanmasının safhaları ile ilgili bilgilerin aktarıldığı eğitim, uygulamalar ve deneyim paylaşımları ile zenginleştirildi.

deneyim-yonetim-egitimideneyim-yonetim-egitimi-2

Doç. Dr. Şükrü Uğuz önderliğinde iletişim tipleri, iletişim araçları, iletişim engelleri, beden dili, dinleme, konuşma ve yazma becerileri konularının uygulamalı çalışmalar yolu ile aktarıldığı eğitim, interaktif oyunlar yolu ile zenginleştirildi.

yon-1yon-2

ŞİŞECAM grubu çalışanlarına yönelik tasarlanan ve eğitmenlerimizden Uzman Klinik Psikolog Aslı TAŞ önderliğinde gerçekleştireceğimiz ‘‘Duygusal Zeka’’ eğitimlerimizden ilki 05–06 Mart 2013 tarihlerinde ŞİŞECAM Genel Müdürlüğü’nde gerçekleştirildi.

Eğitimde duygusal zekanın (EQ) önemi ve 5 boyutu ile ilgili bilgilendirilen katılımcılar, aynı zamanda iş hayatında olduğu kadar sosyal hayatlarında da bunu nasıl kullanacakları ile ilgili bilgi ve beceriler kazandılar.

İnteraktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile katılımcıların, eğitim sürecinde aktif rol alması sağlandı. Bu şekilde katılımcılar eğlenirken aynı zamanda duygusal zeka ile ilgili potansiyellerini ortaya çıkarabilme fırsatı elde etmiş oldular.

Tüm seneye yayılan, toplamda 13 grubu kapsayan eğitimimiz; İstanbul dışında Kocaeli, Kırklareli, Eskişehir, Mersin, Bursa ve Denizli şehirlerinde de devam edecektir.

Eğitimimize ŞİŞECAM ve Grup Şirketleri tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

duygusal-zeka-1duygusal-zeka-2duygusal-zeka-3duygusal-zeka-4

Tekirdağ Ticaret Borsası çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan ‘’Etkili İletişim Becerileri Eğitimi’’ 15 ve 22 Eylül 2012 tarihlerinde eğitimcimiz Sn. Hakan Turgut önderliğinde Tekirdağ’da gerçekleştirildi.

Eğitime katılan toplam 17 çalışana iletişim süreci, beden dili, etkili konuşmanın önemi, doğru konuşma ve dinleme tekniklerinin video gösterimi ve uygulamalı örneklerle aktarıldığı eğitim, grup çalışmaları ile zenginleştirildi. Grup çalışmaları yapılarak aktif katılımın sağlanmış olması eğitimin daha canlı geçmesini sağladı.

beceri-1beceri-2

Doğa Koleji bünyesinde çalışanlara yönelik tasarlanan “Veli İlişkileri Yönetimi” eğitimimiz, 06–11 Ocak 2014 tarihleri arasında 3 grup olarak İstanbul’da gerçekleştirildi.

İnteraktif bir ortamda veliyle memnuniyet odaklı ilişki kurmayı ve hizmet verenin veli gözü ile bakabilme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan eğitimimiz, Doğa Koleji Topkapı ve Kurtköy Kampüslerinde gerçekleştirildi.

Yetişkin öğrenme prensipleri ile hazırlanan eğitimimizde  katılımcılar; örnek olaylar, davranış envarter testleri, çeşitli sınıf içi oyun ve aktiviteler yoluyla konuları yaşayarak öğrenme fırsatı yakaladılar.

veli-egitimi-1veli-egitimi-2

2 Mart 2013 tarihinde Shaya İK ekibinin katılımıyla gerçekleştirilen ‘’Türk Çalışma Mevzuatı Uygulamaları’’ eğitimimiz, eğitimcimiz Sn. Av. Doç. Dr. Serkan Odaman önderliğinde firma merkezinde gerçekleştirildi.

Eğitmenimizin, İş Kanunu’nun Getirdikleri ve İş Hukuku’nun Yeni Yapısı,  Asıl İşveren – Alt İşveren (Taşeron) İlişkisinin Yapısı, İş Sözleşmesi, türleri, sözleşmenin Sona Ermesi ve Hukuki Sonuçları, İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, Sendikalar ve Yeni Toplu İş Sözleşmesi Kanunu konularını Yargıtay kararlarından örnekler vererek aktarması eğitimi ilgi çekici hale getirdi.

Katılımcılar uygulamalı interaktif anlatım ve paylaşımlar yolu ile konuları deneyimleme fırsatı yakaladılar.

k-1k-2k-3

Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri eğitimi farklı şirketlerden çalışanların katılımı ile 19–20 Haziran 2014 tarihlerinde İstanbul’da gerçekleştirildi.

Eğitimde organizasyonun temel yetkinliklerine dayalı yapılandırılmış mülakat becerileri ilkeleri ve kavramları hakkında bilgi verildi.

Eğitimde katılımcılar role-play yöntemi ile mülakat deneyimi yaşadılar. Mülakat performansları kişisel değerlendirme için kaydedildi. Bu yolla katılımcılar geliştirdikleri becerileri uygulamanın yanı sıra, eğitimciden ve diğer katılımcılardan geri bildirim alma fırsatı yakalamış oldular.

etkinlikler-yetkinlik-bazli-mulakat

6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun İşverenler ve Çalışanlar Açısından Getirdiği Yenilikler konulu eğitimimiz farklı şirketlerden çalışanların katılımıyla 6 Haziran 2013 tarihinde Ramada İstanbul Asia Hotel’de gerçekleştirildi.
Eğitimde, kanunun kapsamı, işverenlerin genel yükümlülükleri ve yeni uygulamalar,  işyeri hekimi ve iş güvenliği uzmanlarının özellikleri, SGK mevzuatı ile birlikte iş kazası ve meslek hastalıklarının kaydı, bildirimi, sağlık raporu alınma şartları, çalışanların eğitimleri ve bilgilendirilmeleri, idari para cezaları vb. konuları ele alındı.
Örnekli ve açıklamalı slayt sunumu yapılarak aktarılan eğitim,  katılımcıların interaktif şekilde deneyim paylaşımları yolu ile zenginleştirildi.
6331-1-16331-1-26331-1-3
6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun İşverenler ve Çalışanlar Açısından Getirdiği Yenilikler konulu eğitimimiz Roche Müstahzarları Sanayi A.Ş. çalışanlarının katılımlarıyla 22 Ekim 2013 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirildi.
Eğitimde, kanun kapsamı, işverenlerin genel yükümlülükleri ve yeni uygulamalar,  işyeri hekimi ve iş güvenliği uzmanlarının özellikleri, SGK mevzuatı ile birlikte iş kazası ve meslek hastalıklarının kaydı, bildirimi, sağlık raporu alınma şartları, çalışanların eğitimleri ve bilgilendirilmeleri, idari para cezaları vb. konuları ele alındı.
Örnekli ve açıklamalı slayt sunumu yapılarak aktarılan eğitim,  katılımcıların interaktif şekilde deneyim paylaşımları ve aktiviteler yolu ile zenginleştirildi.
 yenilikler

6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun İşverenler ve Çalışanlar Açısından Getirdiği Yenilikler konulu eğitimimiz farklı şirketlerden çalışanların katılımıyla 08 Temmuz 2013 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirildi.

Eğitimde, kanun kapsamı, işverenlerin genel yükümlülükleri ve yeni uygulamalar,  işyeri hekimi ve iş güvenliği uzmanlarının özellikleri, SGK mevzuatı ile birlikte iş kazası ve meslek hastalıklarının kaydı, bildirimi, sağlık raporu alınma şartları, çalışanların eğitimleri ve bilgilendirilmeleri, idari para cezaları vb. konuları ele alındı.

Örnekli ve açıklamalı slayt sunumu yapılarak aktarılan eğitim,  katılımcıların interaktif şekilde deneyim paylaşımları yolu ile zenginleştirildi.

6331-26331-1

E-Mail ile Etkili İletişim konulu eğitimimiz, Alapala Makine çalışanlarına yönelik olarak 03-04-05 Haziran 2016 tarihlerinde toplam 3 grup olarak Çorum’da gerçekleştirilmiştir.

Tamaş Motorlu Araçlar çalışanlarına yönelik tasarlanan Çalışan & Yönetici Gelişim Programları  eğitimlerimizden ilki olan ‘’Kişilerarası İlişkilerin Geliştirilmesi’’ eğitimi, 15–16 Haziran 2013 tarihlerinde Ataköy Marina Hotel’de gerçekleştirildi.

Çalışanların müşterileri ve birbirleri ile ilişkileri geliştirerek, iş hayatının daha mutlu ve huzurlu bir ortamda sürmesini, buna bağlı olarak da iş becerilerinin artmasını hedefleyen eğitimimizde; interaktif oyunlar, bireysel & grup çalışmaları ve paylaşımlar yolu ile katılımcıların  eğitim sürecinde aktif rol alması sağlandı.

Toplamda 18 grup halinde tüm çalışanların yer alacağı eğitimler, 2014 yılı Eylül ayına kadar, Grup Verimliliği ve İletişim Geliştirme, İş ve İlişki Yönetimi, Yönetim Becerileri-Temel Yönetim, Zaman Yönetimi ve Dengeli Yaşam,  Duygusal Zeka eğitimleri, Bireysel Liderlik Takım Olma Gelişim Danışmanlığı ve takip programları ile devam edecektir.

Eğitimlerimize TAMAŞ tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

tamas-1tamas-2tamas-3tamas-4

Kalekim çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan ‘’Kalekim Pazarlama Araştırmaları Temel Eğitimi’’ 17–18 Ocak 2013 tarihlerinde eğitimcimiz Sn. Işılay Karamızraklı önderliğinde firma merkezinde gerçekleştirildi.

Eğitimde pazarlama araştırması, amacı, türleri, yöntemleri ile pazarlama araştırmaları süreç yönetimi konularına değinildi.

Katılımcılar uygulamalı interaktif anlatım ve paylaşımlar yolu ile konuları derinlemesine inceleme fırsatı yakaladılar.

pazarlama-arastirmalari

İnform çalışanlarına yönelik 1 günlük tasarlanan ‘’İletişim Bizde Böyledir Arama Workshop’u’’  19–20 Mart ve 26–27 Mart 2013 tarihlerinde, 4 grup olarak eğitimcimiz Sn. Tevfik Levent GEDİK önderliğinde gerçekleştirildi.

Toplam 56 çalışanın katılım gösterdiği eğitimde etkili iletişim, bilgi paylaşımı, bireysel farkındalık ve duygu paylaşımı konuları anlatıldı.

Katılımcıların iş hayatında takım arkadaşları ile yaşadıkları olaylara farklı açılardan bakabilmeleri, ekip için iletişimin güçlendirilmesi ve çatış çözme becerilerinin geliştirilmesi amaçlanan eğitim, grup çalışmaları, interaktif oyunlar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

Arama workshop’u sırasında, arzu etmedikleri sonuçları yaratan mevcut düşünsel modelleri sorgulayarak, arzu ettikleri iş sonuçlarına ulaşabilmek için tüm şirketin sergilemek durumunda olduğu davranışları ve bu davranışları sergileyebilmek için sahip olmaları gereken düşünsel modelleri keşfettiler.

iletisim-1iletisim-2iletisim-3iletisim-4

Customer Expreience Training konulu eğitimimiz Philips çalışanlarına yönelik olarak (13-14-15-16) ve (21-22) Ekim 2015 tarihlerinde İstanbul’da gerçekleştirilmiştir.

“İmaj ve İş Etiketi” konulu seminerimiz Stok Mice çalışanlarına yönelik olarak 20 Mayıs 2016 tarihinde Antalya’da gerçekleştirildi.

Aselsan çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan “Çatışma Yönetimi” konulu eğitimimiz (14-17 Mart) ve (21-24 Mart) 2016 tarihlerinde 4 grup olarak Ankara’da gerçekleştirildi.

Katılımcıların çatışma çözme ve uzlaşma becerilerini geliştirmeyi, olaylara farklı açılardan bakabilmelerini sağlamayı amaçlayan eğitim, uygulamalı çalışmalar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

Kale Grubu Şirketleri çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan, “Performans Hedeflerinin Belirlenmesi ve Geri Bildirimi” eğitimlerimiz başladı.

10 grubun katılımıyla gerçekleşecek olan eğitimlerimizden ilki 21-22 Ocak 2014 tarihlerinde Kale Holding, Kale Havacılık ve Kale Seramik çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirildi.

Eğitimde; hedef belirleme, performans kavramının değerlendirilmesi ve performans rehberliği konusunda yöneticilere pratik bilgiler ve ipuçları vermek, aynı zamanda genel amaçlı bir hedef belirleme yöntemi olarak SMART’ ın uygulama ayrıntıları ve püf noktaları konusunda katılımcıların bilgilerini tazelemek ve pekiştirmek amaçlanmıştır.

Eğitimlerimize Kale Grubu çalışanları tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Watsons çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen “En Son Yargıtay Kararları Işığında Çalışma Yaşamı Uygulamaları’’ eğitimimiz, 15 Ocak 2014 tarihinde firma merkezinde gerçekleştirildi.

Eğitmenimizin,  Asıl İşveren – Alt İşveren (Taşeron) İlişkisinin Yapısı, İş Sözleşmesinin feshinde geçerli ve haklı sebep kavramları, performans değerlendirme sistemlerinin hukuki sonuçları, geçerli ve haklı sebeple fesihte uyulması gereken usuller, çalışma- dinlenme süreleri vb. konularını Yargıtay kararlarından örnekler vererek aktarması eğitimi ilgi çekici hale getirdi.

Katılımcılar uygulamalı interaktif anlatım ve paylaşımlar yolu ile konuları deneyimleme fırsatı yakaladılar.

Mesleki beceri eğitim programlarımızdan ‘’Proje Planlama ve Yönetimi’’ eğitimi, Anadolu Isuzu Otomotiv San. Tic. A.Ş. çalışanlarının katılımlarıyla, 24-25 Ekim 2013 tarihlerinde Çayırova’da gerçekleştirildi.

Eğitimde, işletmelerde uygulanan projelerin etkin ve verimli yönetilmesi ile ilgili bilgi ve tekniklerin sunulmasıyla, katılımcıların bu konudaki becerilerinin geliştirilmesi amaçlandı.

Proje yönetiminin özellikleri, planlama aşaması, yönetim aşamasındaki çatışma kaynakları ile bunların çözümü, projenin yürütme ve kontrol aşamasındaki çeşitli yöntemler ve proje performansı konularına değinilen eğitimde, üzerinde durulan teorik bilgiler, interaktif anlatım, örnek olaylar ve sınıf içi uygulamalar yoluyla katılımcıların zihninde somutlaştırıldı

Kale Grubu Şirketleri çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan, “Finansçı Olmayanlar İçin Finans Yönetimi”  eğitimlerimiz başladı. 6 grubun katılımıyla gerçekleşecek olan eğitimlerimizden ilki 17 Eylül 2013 tarihinde Üst Yönetimin katılımıyla gerçekleştirildi.
Amacı, katılımcıların temel finans bilgisini teorik ve uygulamaya yönelik olarak pratik sonuçlarını da içeren bir bütünlükte,  alt yapısını kuvvetlendirmek ve mevcut bilgilerini yenilemek olan eğitimlerimiz, Eylül – Ekim ve Kasım aylarında da devam edecektir.
Eğitimlerimize Kale Grubu çalışanları tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Arçelik çalışanlarına yönelik tasarlanan, “Kişisel Farkındalık Atölyesi” & “Değişim ve Farklılıkların Yönetimi”  eğitimlerimizin ilki (3–4) ve (5–6) Eylül 2013 tarihlerinde Çayırova Kampüsü Art Center eğitim merkezinde gerçekleştirilmiştir.

Kişisel Farkındalık Atölyesi eğitimi, katılımcıların iş ve özel hayatlarındaki tatminsizliği gidermeyi ve kullanmadıkları potansiyellerini açığa çıkarmayı hedeflemektedir. Eğitim programında çeşitli paylaşımlar ve aktiviteler yoluyla, katılımcıların gerçek potansiyellerini kendi çabaları ile eyleme dönüştürmesi ve potansiyellerini kullanmaları konusunda cesaretlenmeleri sağlanmıştır.

Değişim ve Farklılıkların Yönetimi eğitimimiz ise, katılımcıların hızla değişen çevredeki farklılıklara en etkin nasıl yaklaşılacağı, değişime olana dirençler ve farklı bakış açılarının nasıl yönetebileceği konusunda liderlik becerilerinin gelişimine katkıda bulunması amaçlanmıştır.

Eylül ve Ekim aylarında da devam edecek olan eğitimlerimize, Arçelik çalışanları tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

arcelik-1arcelik-2

Mesleki beceri eğitim programlarımızdan ‘’Proje Planlama ve Yönetimi’’ eğitimi, Anadolu Isuzu Otomotiv San. Tic. A.Ş. çalışanlarının katılımlarıyla, 9–10 Mayıs 2013 tarihlerinde Çayırova’da gerçekleştirildi.
Eğitimde, işletmelerde uygulanan projelerin etkin ve verimli yönetilmesi ile ilgili bilgi ve tekniklerin sunulmasıyla, katılımcıların bu konudaki becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmıştır.
Anadolu Isuzu’dan alınan vaka çalışmalarından yola çıkılarak tasarlanan eğitimde, proje yönetiminin özelliklerine, planlama aşamasına, yönetim aşamasındaki çatışma kaynakları ile bunların çözümüne, projenin yürütme ve kontrol aşamasındaki çeşitli yöntemlere ve proje performansı konularına değinildi.
Üzerinde durulan teorik bilgiler, interaktif anlatım, örnek olaylar ve sınıf içi uygulamalar yoluyla katılımcıların zihninde somutlaştırıldı.

TURKCELL’le 2011 yılından beri süren gelişim ortağı işbirliğimiz artarak devam ediyor.

TURKCELL dış iştiraklerinden KKTCELL çalışanlarına yönelik tasarlanan ‘‘Protokol Kuralları Eğitimi’’ eğitimcimiz Sn. Suna OKUR önderliğinde 27–28 Şubat 2013 tarihlerinde Kıbrıs’ta gerçekleştirildi.

Kişisel İmaj, Beden Dili, Yönetsel ve Sosyal Davranış Protokolü, Resmi Yazışma Kuralları konularının anlatıldığı eğitim uygulamalı çalışmalar ve paylaşımlar yolu ile zenginleştirildi.

TURKCELL’le 2011 yılından beri süren gelişim ortağı işbirliğimiz artarak devam ediyor.

Turkcell Akademi, artık bir marka haline gelen HAP (Hayata Ait Programlar) eğitimlerinde bir eğitimimize daha yer verdi.

Eğitimimizin içeriği; Turkcell ve grup şirketlerine yönelik, her seviye çalışanların katılımına uygun olarak, eğitimcimiz Sn. Hanna Nita Scherler tarafından hazırlandı.

1 günlük farkındalık programı olarak  tasarlanan ‘’Şimdi ve Burada Olmak Eğitimi’’ 23 Ocak 2013 tarihinde eğitimcimiz Sn. Hanna Nita Scherler anlatımında İstanbul’da gerçekleştirildi. Eğitimde, şimdi ve burada olmak kavramı ile algılama, anlamlandırma ve farkındalık arasındaki ilişki, kendini tanıma, zihnini ve bedenini kullanma konularına değinildi. Nefes egzersizi uygulaması ile konuların daha iyi anlaşılması ve kavranması sağlandı.

Eğitimimize Turkcell ve Grup Şirketleri tarafından gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Turkcell Akademi çalışanlarına yönelik tasarlanan ”Film Sahnelerinden Müzakere Prensiplerine” Eğitimi 21 Kasım 2012 tarihinde eğitimcimiz Sn. Necil BEYKONT önderliğinde İstanbul’da gerçekleştirildi.

Katılımcıların farklı şartlar altında etkin bir müzakereci olmak için gerekli yetkinliklerini geliştirmeyi hedefleyerek tasarlanan eğitimde, üzerinde durulan teorik bilgiler, yetkinlikler ve tekniklerin her biri, izletilen film ve tartışmalar ile katılımcıların zihninde somutlaştırıldı.

Kasım ayı açık eğitim programlarımızdan ”Finansçı Olmayan Yöneticiler İçin Finans Bilgileri Eğitimi’’ farklı şirketlerden çalışanların katılımı ile eğitimcimiz Sn. Ali Türker Pirtini önderliğinde 21 Kasım 2012 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirildi.

Finans Yönetiminin Alması Gereken Kararlar, Muhasebenin Unsurları, Finansal Tablolar ve Tabloların analizinde Kullanılan Teknikler, Finansal Planlama, Paranın Zaman Değeri ve Varlık Yönetimi konularının aktarıldığı eğitimde, katılımcılar uygulamalı interaktif anlatım ve paylaşımlar yolu ile konuları deneyimleme fırsatı yakaladılar.

Ekim ayı açık eğitim programlarımızdan ‘’En Yeni Yargıtay Kararları Çerçevesinde Türk Çalışma Mevzuatı Uygulamaları’’ eğitimi farklı şirketlerden çalışanların katılımı ile eğitimci Av. Doç. Dr. Serkan Odaman’ın önderliğinde 19 Ekim 2012 tarihinde Ramada İstanbul Asia Otel’de gerçekleştirildi.

İş Kanunu’nun Getirdikleri ve İş Hukuku’nun Yeni Yapısı,  Asıl İşveren – Alt İşveren (Taşeron) İlişkisinin Yapısı, İş Sözleşmesinin Yapılması ve Türleri, İş Sözleşmesinin Sona Ermesi ve Hukuki Sonuçları, İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, Yeni Toplu İş İlişkileri Kanunu Taslağı ve Yeni Borçlar Kanunu Uygulaması konularının Yargıtay kararlarından örnekler verilerek aktarıldı. Katılımcılar, konu ile ilgili bütün sorularına yanıt bulma fırsatı yakaladılar. Ayrıca; katılımcılarımız, kendi sektör deneyimlerini paylaşarak, farklı sektörlerdeki yanlış ve doğru uygulamaları öğrenme fırsatı elde ettiler.

yargitay-1yargitay-2

Doruk Holding şirketlerinden Dosu Maya Mayacılık A.Ş. orta düzey yöneticilerine yönelik ‘İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi ve Etkin Takım Çalışması’ eğitimini 08-09 Ocak 2012 tarihlerinde gerçekleştirdik.